2.04.2014


Trendy wiosna / lato 2014 - kilka refleksji

Odwiedziłam ostatnio jedno z wrocławskich centrów handlowych i oglądałam wiosenne kolekcje. Przeglądając modowe czasopisma, propozycje znanych projektantów i czytając różne opinie, w  głowie układa mi się jedna myśl – wszystko jest modne. Np.; Reserved ma w swojej wiosennej ofercie trend marynarski: paski, biele, błękity, szarości z bielą ale również kolory. Stradivarius to mieszanka pasteli i bieli z czernią oraz jeans. Mango stawia na klasykę, bez zarysowanego konkretnego trendu. Zara powitała mnie limonkowymi kolorami a później pastelami. Zatem co nosić? Czym szafę uzupełnić? Rozmawiając z mamą czy babcią o tym, co kiedyś było modne, mówią o jednym kolorze lub jednym fasonie na sezon - ale to już wiadomo jak było. Moda cały czas zaskakuje – coś, co wydawało mi się niedopuszczalne, okazuje się już dopuszczalne np.; skarpetki i szpilki. Ja jednak wciąż nie eksperymentuję w ten sposób i nie odważyłabym się tak wyjść z domu. Może jest we mnie zbyt mało ekspresyjności i ekstrawagancji? Czy zamykam się na trendy? Na niektóre, na pewno. Po szpilkach i skarpetkach myślałam sobie – uf to tylko szpilki, ale  czułam, że to może iść w drugą  stronę, i nie pomyliłam się - w tym roku ZARA lansuje klapki ze skarpetkami….
Radzka na swoim vlogu ostatnio zadała pytanie: Co jest niemodne? Fanki pisały: sztruksy, dzwony, spodnie przecierane, satynowe bolerka, spódnice. A ja ostatnio widziałam satynową spódnice w stylizacji u jednej z wrocławskich blogerek – stylistek. !!!
Skoro wszystko jest modne, to znaczy, że nic nie jest modne, czyli wszystko dozwolone.
Ja jeszcze potrzebuję trochę czasu, aby się z niektórymi trendami oswoić J

To co znalazłam w obecnych kolekcjach postanowiłam podzielić na kilka kategorii, które najbardziej wyróżniają się w wiosenno-letnich propozycjach:



NADRUKI, PRINTY, WZORY 
H&M ,TAILY WEIL, RIVER ISLAND 

H&M, RIVER ISLAND, BERSHKA


                                               
 NEONY, WYRAZISTE KOLORY
H&M, RIVER ISLAND 






   MOTYWY KWIATOWE
H&M, ZARA, RIVER ISLAND, BERSHKA




BERSHKA 


DENIM
MANGO




H&M, ZARA




PASTELE
H&M, ZARA






  
H&M, ZARA, BERSHKA




MOTYW ZWIERZĘCY
MANGO


RESERVED, BERSHKA, H&M


 

DESEŃ MARYNARSKI / MORSKI 
ZARA, H&M, TALLY-WEIJL






KLASYKA
MANGO




FOLK
H&M, MANGO

 

SPORT
TALLY WEIJL, BERSHKA, RESERVED




DODATKI
TOREBKI
RIVER ISLAND, H&M

 
BUTY
ZARA, BERSHKA, H&M




2 komentarze:

Eveline pisze...

cudowne ciuszki:)
mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
będę bardzo wdzięczna !:)

Unknown pisze...

Dodałabym jeszcze do tego motywy japońskie:D
Tak mi się wydaje przynajmniej:) Pozdrówka!